Kuv Xav Hnov Koj Hais [I Do] ~ Tupao Xiong


Tupao’s out with another original piece of his. The instrumental is credited to Koua Xiong but for the melody and lyrics, original by Tupao Xiong.

I have to say, guess I’m not in that lovey dovey mood that I’m not feeling much of this song but someone has requested for it, so here it is.😀 Tupao do have a beautiful voice!😀 Enjoy!

Singer: Tupao Xiong
Song: Kuv Xav hnov Koj Hais [I Do]

Ohh…
oh…
Hnub no nws yuav yog wb lub roob tshoob ntawv no
Kuv xav hno koj lo lus koj yuav hais rau kuv
Koj yog kuv txoj sia koj yog kuv lub neej
Koj ua rau kuv lub neej tshaj ntuj
Yog tsis muaj koj kuv lub neej nws yuav
Nws yuav tsis zoo dabtsis
Kuv xav hnov koj hais I Do
Kuv xav hnov koj hais I do

Ooooo…
Ooooo
Hnub no kuv xav muaj lub paj ntawv no rau koj
Kuv xav hno koj lo lus koj yuav hais rau kuv
Koj yog kuv txoj sia koj yog kuv lub neej
Koj ua rau kuv lub neej tshaj ntuj
Yog tsis muaj koj kuv lub neej nws yuav
Nws yuav tsis zoo dabtsis
Kuv xav hnov koj hais I do
kuv xav hnov koj hais I do

hauv kuv lub neej kuv xav nrog koj nyob mu sib txhis
hauv kuv lub neej kuv xav los tus sov koj lub kua muag
kuv xav hnov koj hais I do
kuv xav hnov koj hais I do
kuv xav hnov koj hais I do

DL link * provided by Tupao